martes, 14 de abril de 2009

REMOVE un film de DELACREW

Hona hemen, Aste Santuan egiteko bidalitakoa.
Hurrengo bideoaren idazpena.








Bizi garen XXI.mendean, datu trafikoa dagoela eta hau negozio handia suposatzen duela , bideoa ikusi baio lehen jakin izan dut. Informazio igorlez inguraturik gaude; mugikorrak, portatilak, interneterao konekzioa, PDA-k, GPS-ak..., hauek non gauden, nora goazen, zer egiten dugun, zer esaten dugun, zer erosten dugun, zelan bizi garen... adierazten dute. Kontrolatua gaude.

Bideoko protagonista guzti honetaz jabetzean, bere ohituren transformazio prozesua egiten du. Nahiz eta bideoa ikusi baino lehen egoera ezagutu, ez dut ezer ez egin ezta ezer ez aldatu. Hori bai! aurretik aipatu dudan aldaketa egiteko tentazioa eduki dut.
Nahiz eta ohituren transformazioa eman, beti zer edo zer egingo dugu, non horren bitartez kontrolatuak izateko aukera egongo den. Horregatik, momentuz argi daukat bizitza berdin ermango dudala, aldaketarik egin gabe.
Aldaketak egiteko beti dago denbora!

3 comentarios:

  1. Zuk esandakoarekin bat nator. Argi dago, dispositibo ezberdinez kontrolatuak gaudela. Guri buruzko informazio ugari daukatela.

    Jadanik ohikoa iruditzen zait zenbait tokitan nire datuak eskatzea, baina bideo ikusita beldur ematen dit niri buruz zenbat dakiten ezagutzea.Baliteke bideoko protagonistak hartzen duen erabakia hartzea, baina ez dut uste gai izango nintzenik. Dispositibo hoiek gutxiago erabiliko nituzke eta kontuz ibiliko nintzen, baina bizi garen gizartean ez nituzke guztiz alde batera utziko.

    ResponderEliminar
  2. Zure antzera nik ere pentsatu dut berdin- berdin jarraituko dudala nire bizitzarekin. Bideo honetako protagonistak egiten duena miresgarria dirudit, baina ez dut nire burua aldaketa hauek emateko prest ikusten . Nire ustez Leire hain ondo bizitzera ohitu garenez, hainbeste erreztasunekin, zuk uste jendeak hau aldatu egingo duela bideoko protagonistak bezala? Nere ustez jendeak gure modura jarraituko du, bizitza berdina eranaten, baina ez dudana hain argi da zuk komentatzen duzuna, Hots, beti dagoela aldatzeko denbora. Azken hau bai zalantzan jartzen dudala!!

    ResponderEliminar
  3. Leire, zurekin hainbat gauzetan bat nator. Gertatzen den hau bagenekien, hau da, datu trafikoak ematen direla eta horrelakoak. Bai, nahiz eta jakin ez dugu ezer egiten, bai paso egiten dugulako eta bai inoiz ez ez dakigulako gertatu horrelako gauzak. Denbora daukagu aldatzeko, hala ere, ni gaurtik aurrera zenbait datu murriztuko ditut, kontuz ibiliko naiz gerta ez dadin.

    ResponderEliminar